Frågestunden på ponnyoryttarna.

Jag och Ina hade ju frågestund på vår gamla blogg.
Tänkte svara på dom frågorna här istället.

Till Mina: Hur mycket kostade Schippen och Jojje? :)
svar; Nämner inga priser på bloggen, men Shipp kostade mer än Jojje.

* Vad är det bästa/sämsta med din häst?
* Vad är det som gör just DIN häst så speciell?
* Hur ser din drömframtid ut?
* Vad är du mest nöjd med på ditt utseende? :)

svar;
* Dom har så mycket personlighet och charm. Ställer alltid upp, har mycket kapacitet och är extremt sociala.
* same.
* Att jag kommer kunna försörja mig på hästarna.
* Min mage, kanske..


Till Mina: Hur stort är ert stall? Vore kul att få se lite bilder på insidan.
Vad har ni för intressen förutom hästar?

svar; Ganska stort.. 9 boxar.. jorå, det kommer..
Jag har inga andra "intressen", förutom att jag
älskar ishockey (spelar inte själv dock).

 

Vad är ditt bästa tips till vi som vill bli bättre på att rida?

svar; Tålamod. Åk inte på hästen. Se hela tiden till att du jobbar, och rid så mycket som möjligt (olika hästar).

Hur högt har du hoppat med din häst högst alltså?

svar; 130 cm på båda hästarna.

Vilken är din fauvorit häst i hela världen ?

svar; Shipp!

Tror du jorden kommer gå under året 2012?

svar; Hoppas inte det!

När fyller du år?

svar; 17 oktober.

Vem gillar du mest i Idol?

svar; Amanda.

tycker du själv att du är bra på att rida?!

svar; Yes

Sista frågan vart står era hästar någon stans ?!

svar; på vår gård.

Har du färjat ditt hår ?

svar; Ja ;)

Har en fråga till Mina här: Vilka klasser tävlar du med Jojje och hur känns det att vinna/bli placerad vid varje tävling?

svar; Jag har bara tävlat lokalt iår, då vi kände att det var onödigt att uppdatera licensen för några tävlingar. Nästa tävling blir nästa år, och en LA. Klart att det känns bra :D

Mina : vilken var den första hästen du satt på? Tycker du det är läskigt att rida någon gång om ja när?

svar; Frits, tror jag.. Nä, men tyckte nog det när jag var mindre och inte kunde rida ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0