Tävling hos Elitpony


För ungefär 1,5 år sen togs denna bild, av Caroline Holmbergs pappa.
Det var bland dom första gångerna jag skulle bli fotograferad tillsammans emd min häst.

Jag hade haft Shipp i några få månader när bilden togs.
Tillsammans, vid havet på ängen, var även mina bästa vänner.
Ina Hagström, Caroline Holmberg och Fanny Sjölund.

Största anledningen till att jag vill vinna är därför att jag verkligen behöver hjälp med deisgn,
och då Carro inte har så mycket tid, vinner jag en design istället för att tjata på sötnosen.

Sen, och jag vinner, kommer jag ju länkas.
Att få länkas inför mina gamla läsare är ju också jätte kul.
Och eftersom att Ina kom ut med att hon hade ny blogg innan mig följde uppenbarligen att läsare henne,
utan att kolla tillbaka på våran gamla blogg och kolla efter om jag också skaffat blogg.

Så hoppas nu på att jag vinner, eller hur? Hihihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0